gardaş ne külotmuş ya - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
gardaş ne külotmuş ya
12
●
426
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
gardaş ne külotmuş ya
1
2
19-11-2006, 16:38:00
#1
spiderbot
Misafir
hepsini anladım da o sondaki çift bıcaklı
puhha ha ha ne gezio unutmus sanırım o kadar malzeme arasında
19-11-2006, 16:46:56
#2
deli dana
o kadar mühimmat külot doluykenmi , boşkenmi ?
19-11-2006, 16:50:07
#3
spiderbot
Misafir
dolu dolu
19-11-2006, 16:50:20
#4
Malatyasporlu
Üyeliği durduruldu
küloda gelllllllllllll
19-11-2006, 17:07:44
#5
HolyBoY
muhahaha harbi manyak bişeymiş
nasıl sığdurmış hepsini ya yalan haber buna denir işte
19-11-2006, 17:37:44
#6
tyranid
Üyeliği durduruldu
hepsi kilota sığmaz be birazını içeri sokmuştur bu arada permatik çift bıçaklıymış onu bile yazmışlar
19-11-2006, 17:38:57
#7
spiderbot
Misafir
HolyBoY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
muhahaha harbi manyak bişeymiş
nasıl sığdurmış hepsini ya yalan haber buna denir işte
kanka senin haber sitenden aldım
19-11-2006, 17:41:42
#8
Casey
Üyeliği durduruldu
valla moldovyalıysa korkucaksın utanmasalar her yerlerine delik açtırıcaklar
19-11-2006, 17:56:09
#9
Varista
Maşallah.Tü tü tü maşallah
Bu adama ödül verceksin
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler