@AvrupaGelinlik;
Çok samimiyetimiz yok ama forumdan gördüğüm kadar iyi birisin.
Bu şarkı sana gelsin güzel insan <iframe width="727" height="409" src="https://www.youtube.com/embed/pTXJKW0jERk" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
Kalbiniz o kadar temiz ki, karakterini ve müziğini en çok beğendiğim ses sanatçılarından biridir kendisi. Çok çok çok teşekkür ederim