Kafama yıldırım düştü - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kafama yıldırım düştü
59
●
2.105
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Kafama yıldırım düştü
İlk
2
3
4
5
6
7
30-11-2020, 21:48:34
#55
blackoca
r10un böyle bi yer olduğunu bilmiyordum
30-11-2020, 22:39:08
#56
Whisperr
dh konu dışında açılan konular buraya da açılmaya başlandı son zamanlarda ilginç.
Edit: Şimdi konu açma saatlerine baktım da tam tersi buradaki konular oraya açılıyor.
30-11-2020, 22:42:15
#57
AOK
Mizah zeka işi. Herkes yapmamalı.
30-11-2020, 22:46:23
#58
ejder024
Kafana yıldırım düşmemiştir saksı falan düştü bence. Bu mesajı ondan yazdın.
30-11-2020, 22:54:32
#59
Lanson2332
tedarikçiniz kim hocam bizde faydalanalım
30-11-2020, 23:20:26
#60
Gerrard
burayi dh konu disi saniyorlar
İlk
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler