• 30-11-2020, 21:48:34
    #55
    r10un böyle bi yer olduğunu bilmiyordum
  • 30-11-2020, 22:39:08
    #56
    dh konu dışında açılan konular buraya da açılmaya başlandı son zamanlarda ilginç.

    Edit: Şimdi konu açma saatlerine baktım da tam tersi buradaki konular oraya açılıyor.
  • 30-11-2020, 22:42:15
    #57
    Mizah zeka işi. Herkes yapmamalı.
  • 30-11-2020, 22:46:23
    #58
    Kafana yıldırım düşmemiştir saksı falan düştü bence. Bu mesajı ondan yazdın.
  • 30-11-2020, 22:54:32
    #59
    tedarikçiniz kim hocam bizde faydalanalım
  • 30-11-2020, 23:20:26
    #60
    burayi dh konu disi saniyorlar