Yok Böyle Bir Araba Kazası!.. :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yok Böyle Bir Araba Kazası!.. :D
7
●
200
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Yok Böyle Bir Araba Kazası!.. :D
26-11-2020, 23:51:12
#1
MeexSoft
Haberi görünce anılarım depreşti 😂 yıllar önce bende takla atan arabadan bu şekil firladıydım ama bu bambaşka
https://youtu.be/iYx57Y7CyMo
26-11-2020, 23:53:08
#2
Frei13
Hocam kanalınız hayırlı olsun
26-11-2020, 23:53:46
#3
MeexSoft
Kanal benim değil ki
Frei13 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam kanalınız hayırlı olsun
27-11-2020, 00:04:21
#4
Gokotas
İyi fırlamış büyük geçmiş olsun hem size hem videodaki arkadaşa
27-11-2020, 00:11:19
#5
Seyit25
Geçmiş olsun ancak haberi yanlış seslendirmişler. Evin çatısına düştü değil evin çatısına uçtu olacaktı.
27-11-2020, 00:13:54
#6
MeexSoft
Saolun hocam.
Gokotas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İyi fırlamış büyük geçmiş olsun hem size hem videodaki arkadaşa
27-11-2020, 00:32:06
#7
Misafir
Kemer takmazsanız daha çok fırlarsınız
27-11-2020, 00:43:41
#8
MeexSoft
Reis kemer taksaydım şuan ölüydüm. Araba kibrit kutusu gibi olmuştu. Kemer herzaman hayat kurtarmıyor maalesef : )
thepalabiyik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kemer takmazsanız daha çok fırlarsınız
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler