Kız arkadaşım Güzel Sanatlar Mezunu (Lise) ben de kendi çapımda rap müzik yapıyorum. Yıllardır hayalim olan şeyi gerçekleştirdik
Saygıdeğer büyüklerim, akranlarım ve kardeşlerim, şarkıya gerçekten yorum istiyorum fikirleriniz benim için önemli

Bi önceki projemi hatırlayan vardır NetD projesiydi onun için sizlerin yorumunu aldım ve gerçekten hepinize saygım sonsuz.
Şuraya şarkıyı bırakıyorum o değerli yorumlarınızı bekliyorum ♥
Şarkıya veya buraya yorum yapabilirsiniz hepsini okuyacağım teşekkürler
https://www.youtube.com/watch?v=L1q4tv-fK8c