• 25-11-2020, 21:12:36
    #1
    Merhaba ben buranın rapçisiyim
    Kız arkadaşım Güzel Sanatlar Mezunu (Lise) ben de kendi çapımda rap müzik yapıyorum. Yıllardır hayalim olan şeyi gerçekleştirdik
    Saygıdeğer büyüklerim, akranlarım ve kardeşlerim, şarkıya gerçekten yorum istiyorum fikirleriniz benim için önemli
    Bi önceki projemi hatırlayan vardır NetD projesiydi onun için sizlerin yorumunu aldım ve gerçekten hepinize saygım sonsuz.
    Şuraya şarkıyı bırakıyorum o değerli yorumlarınızı bekliyorum ♥
    Şarkıya veya buraya yorum yapabilirsiniz hepsini okuyacağım teşekkürler

    https://www.youtube.com/watch?v=L1q4tv-fK8c
  • 25-11-2020, 21:13:58
    #2
    Çok güzel başarılar tebrik ediyorum
  • 25-11-2020, 21:16:22
    #3
    Bence başarılı, tebrikler...
  • 25-11-2020, 21:16:56
    #4
    Tebrikler başarıların devamını dilerim
  • 25-11-2020, 21:17:03
    #5
    Üyeliği durduruldu
    güzel şarkı olmuş tebrikler
  • 25-11-2020, 21:17:23
    #6
    Ellerinize sağlık Çalışmalara devam (=
  • 25-11-2020, 21:17:24
    #7
    Bütün ümidim gençliktedir
    Benim tarzım değil ama bu türler içinde iyi bir yere gelir diye düşünüyorum. Sesler güzel, başarılar.
  • 25-11-2020, 21:18:13
    #8
    Tüm imkanları kendiniz sağladığınız için çok başarılı buldum.
  • 25-11-2020, 21:18:37
    #9
    Kulağa hoş geliyor