• 04-11-2008, 11:20:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bilgisayarda çalışan müşterinin elektrik kesildikten 15 dakika sonraki sorusu; - Elektrik mi kesik?

    -Boş bilgisayar yok mu?
    - Yok
    - Hiç mi yok?

    - Word’lü bilgisayar var mı?
    - Hayır çilekli ve vanilyalı var sadece.


    -Çıktılar hep siyah beyazmı oluyor?
    -Hayır ara sıra yeşil üzerine eflatun ördek desenlide çıkıyor.

    -Yer var m??
    -Var.. Pencere kenarımı olsun koridor mu?
    -Hı??..

    -Bilgisayar alabilirmiyim?
    -Tabi 1 mi olsun 1,5 mu?

    -Boş masa var mı? -Masa değil bilgisayar var.

    -Disketle birliktemi yazmaya başlayacağım?
    -Evet bir iki üç diyince aynı anda başlayacaksın..

    -3.5 A’yı bulamıyorum (öğrenci disket sürücüyü soruyor)
    -A 3.5’mu atıyor???


    -Word’un olduğu bir yere oturup yazı yazabilir miyim?
    -Word’e sor kabule ederse oturursun


    -Internet hala gidik mi?
    -Hayır gelik.
    -Hıı?!


    -Bir word’lü birde internet’li bilgisayar alabilirmiyim?
    -Ortaya karışık yaptıralım istersen


    -Internet kesik mi?
    -Kesik
    -Hepsinde mi kesik?
    -Hayır.. Sırayla gidiyor.. 1 kesik 1 bağlı....


    -Internet kesik mi?
    -Kesik
    -E-mail lerimize bakamaz mıyız??


    -Sadece bilgisayar istiyorum.
    -Ama biz yanında plastik tarak, 10 tane çengelli iğne, birde limon kolonyası veriyoruz. Onlarıda alın


    -Çıktı yaptırabilir miyim?
    -Tabii nasıl bişey yaptıralım?


    -Internet yok mu?
    -Yok
    -Hiç mi yok?
    -Azcık var ama onu da kendime ayırdım


    -Internet ne zaman gelicek?
    -Sabah kargoya verilmiş yarın sabah elimizde olur


    -Internet kesik mi?
    -Evet kesik..
    -Nasıl kesik?
    -Ortasından kesilmiş valla bende anlamadım


    -Internet bilinçli olarak mı kesik?
    -Evet gıcıklık olsun diye kestik


    -Hocam yeriniz var mı?
    -Hayır bugün düğün var... her yer rezerve edildi...


    -Hocam internet oldu mu?
    -Hayır hala fırında 5 dakika daha kızarması gerekiyor....



    -Bilgisayara girebilir miyiz?
    -Hayır çünkü kapısı yok. Olsa da içine sığamazsınız
    -Niye? Hepsi boş ama -Onlar boş değil. Önündeki sandalyeler boş. Siz bilgisayar kullanabilirsiniz.


    -Merhaba çıktı ne kadar burada?
    -Ne kadar lazım?


    -Bu bilgisayar yazıcıya bağlımı?
    -Kablosunu takip et anlarsın
    -Word alıcaz da
    -Bizde kalmadı. Bi yan dükkana bakın lütfen
  • 04-11-2008, 11:21:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    -Word’un olduğu bir yere oturup yazı yazabilir miyim?
    -Word’e sor kabul ederse oturursun

    süper ya
  • 04-11-2008, 14:04:04
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Mercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -Word’un olduğu bir yere oturup yazı yazabilir miyim?
    -Word’e sor kabul ederse oturursun

    süper ya
    Aynen
  • 04-11-2008, 14:23:02
    #4
    gülmekden
    ar tı lı ya mı yo rummm :S
    biriniz artılayın
  • 04-11-2008, 14:29:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler çok güzel
  • 04-11-2008, 15:08:26
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ric. ederim arkadaşlar daha büssürüsü var yorumlar teşekkürler geldikçe paylaşımlarımın devamı gelecek
  • 04-11-2008, 18:17:59
    #7
    içeri müşteri girer, ve boş bilgisayarları görür.. derki boş bilgisayar varmı zaten görüyorsun boş oldugunu yazık bu İnternet Cafecilere ya
  • 04-11-2008, 20:52:28
    #8
    bunları biliyordum ama okudukça hala gülüyorum
  • 04-11-2008, 20:56:33
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bunlar yüzünden kovmuştum 1 kac kişiyi