Face hesabı alacaktım yav attım ödemesini yazıyorum yazıyorum cevap yok bende cidden tokat mı attınız dedim adam hesabı attı engelledi utansam mı sevinsem mi bilemedim
Beni de darlasanız tek yaşama amacım Whatsapp kullanmakmış gibi, aynı şeyi ben de yapardım. Belki bir uğraşı var o sırada az beklesen olmaz mıydı