Kadınlar çiçektir erkekler ... - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Kadınlar çiçektir erkekler ...
5
●
139
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Kadınlar çiçektir erkekler ...
18-11-2020, 00:04:54
#1
ResLio
yönetici olduğum bir gruptan böyle bir şey gördüm
Ağlıyımmı güleyim mi bilemedim
(Kişileri aşağılamıyorum.)
18-11-2020, 00:06:01
#2
CoverMedya
Instagram Reklam Hzm. 🎯
Kral malum şeyi savunmaya geçmiş. Çin seddi kurmuş yık yıkabilirsen.
18-11-2020, 00:08:02
#3
ZyDn
dayÄ±Ä±Ä±Ä±Ä±Ä±Ä±Ä±Ä±Ä±Ä±Ä±Ä±Ä±Ä±Ä±Ä±Ä±Ä±Ä±Ä±Ä±Ä±Ä ±Ä±Ä±Ä±Ä±Ä±Ä±
18-11-2020, 00:08:42
#4
Misafir
Facebook kurallarını bilmem de yazım kurallarını epey ihlal etmiÅŸ. ☺️
Guzmanya
bunu beÄŸendi.
1 kiÅŸi
bunu beÄŸendi.
18-11-2020, 00:09:48
#5
Misafir
Niyazi beye saygılar güzel çıkarımda bulunmuş :d
18-11-2020, 00:12:06
#6
Venerable
dili damağı kurumuş
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler