• 17-11-2020, 20:47:46
    #1
    Sergen Yalçın: "Sokağa çıkma yasağı saat 8'de başlıyor. Bizim maçlar saat 7'de başlıyor. İlk yarıyı oynayıp bırakacağız galiba."
  • 17-11-2020, 20:48:30
    #2
    adamın işi gücü kaytarmak ya hiç değişmedi...
  • 17-11-2020, 20:49:28
    #3
    Bir beşiktaşlı olarak modum:
  • 17-11-2020, 20:53:05
    #4
    Takımda oyuncu mu kaldı zaten, 8 tane pozitif var.
    • Guzmanya
    Guzmanya bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-11-2020, 21:00:44
    #5
    Güzel konuya değinmiş Her şey çok planlı demek istiyor
  • 17-11-2020, 21:27:21
    #6
    doğru maç saati nası değişsin sadece ilk yarı oynanacak