• 11-11-2020, 20:17:39
    #1
    Satılık R10 Kullanıcı adları mevcuttur. İstediğiniz kullanıcı adını pm gönderebilirsiniz. Kullanıcı adına göre ücretlendirme yapılacaktır. Minimum ücret xx.xx TL'dir.
  • 11-11-2020, 20:18:24
    #2
    @coskun alabilir miyim? Pm lütfen
  • 11-11-2020, 20:18:37
    #3
    Admin varsa alayım
  • 11-11-2020, 20:18:59
    #4
    İlk ban süren 3 ay mı olsun 1 sene mi olsun istersin.
  • 11-11-2020, 20:19:22
    #5
    Kullanıcı adlarını rahat bırakman için sana xxx.xxx TL teklif ediyorum
  • 11-11-2020, 20:19:35
    #6
    Edit: sazan gibi atladım
  • 11-11-2020, 20:19:46
    #7
    @Coskun; bu kullanıcı adını almak istiyorum ücreti ne ise )))))))))))
  • 11-11-2020, 20:19:48
    #8
    Ozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk ban süren 3 ay mı olsun 1 sene mi olsun istersin.
    Gözlük paran benden
  • 11-11-2020, 20:20:08
    #9
    Tereciye de tere satmak bu olsa gerek