Birer Alkış İstiorum.:) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Birer Alkış İstiorum.:)
13
●
470
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Birer Alkış İstiorum.:)
1
2
31-10-2008, 00:34:31
#10
deli dana
Alıntı
Lisedeki Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi ögretmenimiz Aids' in açilimini
yapiyor: (A)llaha (I)syaneden (D)eyyuslarin (S)onu... diyen hocaya
bu iyiymiş
31-10-2008, 00:55:00
#11
sosyopat
"AIDS" açılımı fenaymış yaa
31-10-2008, 11:12:45
#12
Mercedes
Üyeliği durduruldu
yorumlar için teşekkürler arkadaşlar
31-10-2008, 12:10:56
#13
RHCP
Üyeliği durduruldu
Bir alkışta benden
31-10-2008, 17:32:58
#14
Doc.Deniz
Üyeliği durduruldu
Kaza mahalinde elinde cep telefonuyla kosturup '112'nin numarasi neydi?'
diye bagiran sarisina,
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler