• 31-10-2008, 00:34:31
    #10
    Alıntı
    Lisedeki Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi ögretmenimiz Aids' in açilimini
    yapiyor: (A)llaha (I)syaneden (D)eyyuslarin (S)onu... diyen hocaya
    bu iyiymiş
  • 31-10-2008, 00:55:00
    #11
    "AIDS" açılımı fenaymış yaa
  • 31-10-2008, 11:12:45
    #12
    Üyeliği durduruldu
    yorumlar için teşekkürler arkadaşlar
  • 31-10-2008, 12:10:56
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Bir alkışta benden
  • 31-10-2008, 17:32:58
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Kaza mahalinde elinde cep telefonuyla kosturup '112'nin numarasi neydi?'
    diye bagiran sarisina,