Merhabalar, iş arasında biraz mola verip kafamı dağıtmak istediğim için bu geyik konusunu MaxiGeyik kategorisine açıyorum.

Şimdi yaşadığımız hayatı bir bilgisayar oyunu gibi düşünelim.

Türkiye'de oyunu oynadığımız zorluk Veteran

Şimdi Türkiye'de bu kadar yaşam mücadelesi verip, birşeylere sahip olan bir insan sizce yurtdışında alım gücünün yüksek olduğu ülkelerde easy modda takılabilir mi?