• 15-11-2006, 12:26:37
    #1
    .............................. (s.p)
    Sessiz Protesto
  • 15-11-2006, 12:28:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    eheh iyiydi.
  • 15-11-2006, 13:45:25
    #3
    Çok çalışkan birisiymiş
  • 15-11-2006, 19:40:41
    #4
    hueuhe güzel
  • 16-11-2006, 15:19:36
    #5
    ilahi ,komikmiş hakikatten
  • 16-11-2006, 19:24:00
    #6
    aueh rezalet
  • 18-11-2006, 03:08:55
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ulen o kadar çocukla mahalleye muhtar adayı olsa seçilirmiş yani =)))
  • 19-11-2006, 09:20:20
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ekmek almaya çıkınca yakalanmış heralde