• 15-11-2006, 00:34:12
    #1
    ben bunu daha önce hiç fark etmedim ama bi anda kafa yiyeycek gibi oldum sinek zannettim ama elimi sürdüm hala dolaşıyordu ezmeye çalıştım olmadı lcd ekranının içindemi dolaşıyor diğe düşündüm pencere değiştirdim fark ettim meğer forumdan kaynaklanıyormuş
  • 15-11-2006, 00:39:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    siirtsporlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bunu daha önce hiç fark etmedim ama bi anda kafa yiyeycek gibi oldum sinek zannettim ama elimi sürdüm hala dolaşıyordu ezmeye çalıştım olmadı lcd ekranının içindemi dolaşıyor diğe düşündüm pencere değiştirdim fark ettim meğer forumdan kaynaklanıyormuş
    bende dün gece gördüm dedim herhalde monitorün içinde
  • 15-11-2006, 01:45:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yok radmin ona aşkını yazmış
  • 15-11-2006, 01:45:57
    #4
    Üyeliği durduruldu
    heryere seni yazdım heryere sana yazdımmıydı neydi öle bişey işte: