
Çok az kullandığım 0 ayarında IPHONE11 'imi satıyorum. Fiyat yüksek demeyin yeni alındı, çok az kullandım. İstediğim fiyat 15.000TL pazarlık payı vardır. İstanbul içi elden teslim edilir, kargoya veremem, ver derseniz ekstra 5 bin TL daha vermelisiniz (kargo masrafı vs).
Gönderme
https://www.r10.net/off-topic/252904...eleyenler.html