• 21-10-2020, 13:45:15
    #1

    Çok az kullandığım 0 ayarında IPHONE11 'imi satıyorum. Fiyat yüksek demeyin yeni alındı, çok az kullandım. İstediğim fiyat 15.000TL pazarlık payı vardır. İstanbul içi elden teslim edilir, kargoya veremem, ver derseniz ekstra 5 bin TL daha vermelisiniz (kargo masrafı vs).

    Gönderme https://www.r10.net/off-topic/252904...eleyenler.html
  • 21-10-2020, 13:47:13
    #2
    Bende dedim bu ne Maxigeyikdeymiş
  • 21-10-2020, 14:08:48
    #3
    Bir ikinci el kuralı, elin malı çöp kendi malı bulunmaz hint kumaşı.