Bu kadarda çakallık olmaz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu kadarda çakallık olmaz
4
●
250
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bu kadarda çakallık olmaz
23-10-2008, 02:15:34
#1
Pron1ck
Üyeliği durduruldu
Demin bi reklam gördüm ne zaman öleceksiniz diye, tıkladım ne göreyim yine kontör reklamı bakın ne çeşit yapmışlar.
TESTİ ÇÖZ ÖĞREN
Koptum ama ha, tam gülmelik bir olay olmuş .
23-10-2008, 02:57:35
#2
JeaLouS
Üyeliği durduruldu
Aynen bende biraz önce yukardaki reklamda gördüm can sıkıntısından şöyle bi bakim dedim meğer neymiş
23-10-2008, 04:29:04
#3
Ekstra
Ecelleri geldi ne yapacaklarını şaşırdılar.
23-10-2008, 16:12:14
#4
demented
Artık devlet şu işe bi el atsada yeter artık ya.. Göz göre göre insanları dolandırıp, parlarına gasp ediyorlar.. Kimsede buna bir şey yapmıyor.
23-10-2008, 23:42:26
#5
BarCode
demented adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Artık devlet şu işe bi el atsada yeter artık ya.. Göz göre göre insanları dolandırıp, parlarına gasp ediyorlar.. Kimsede buna bir şey yapmıyor.
Maalesef insanlar ordan ekmek yiyiyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler