Yine bir batış hikayesi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yine bir batış hikayesi
9
●
308
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Yine bir batış hikayesi
1
2
04-10-2020, 02:06:05
#1
gokborumedya
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Dostlar Hayırlı Geceler Dilerim
Resmi olarak 2. projemide batırmış bulunmaktayım.Hayırlı olsun
https://www.youtube.com/watch?v=mc_G...rsyxA&index=16
Ruh halim 1.06
Url yanlış açılıyor şarkı
Bağzıları - Zaten Kırılmış Bir Kızsın
04-10-2020, 02:07:17
#2
sosyalmarketim
Üyeliği durduruldu
Allah kurtarsın hocam
04-10-2020, 02:07:25
#3
Ieader
Geçmiş olsun hocam, bende az proje batırmadım
04-10-2020, 02:08:14
#4
gokborumedya
sosyalmarketim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Allah kurtarsın hocam
Amin hocam
04-10-2020, 02:08:39
#5
gokborumedya
Ieader adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam, bende az proje batırmadım
bata bata hoş oluk zaten
04-10-2020, 02:10:00
#6
VanPark
geçmiş olsun hocam boşver herkesin vardır geçmişinde batma hikayeleri ben 2003 leri hatırlarsam ohoho
04-10-2020, 02:10:18
#7
Tumerr
Allah yeniden başlayanların yardımcısıdır....😔
04-10-2020, 02:10:52
#8
gokborumedya
VanPark adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
geçmiş olsun hocam boşver herkesin vardır geçmişinde batma hikayeleri ben 2003 leri hatırlarsam ohoho
En ümitli projemdi hocam ama hayırlısı diyorum
04-10-2020, 02:13:19
#9
VanPark
gokborumedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En ümitli projemdi hocam ama hayırlısı diyorum
inşallah daha hayırlı bir projede daha başarılı olursun ve bu günleri hatırlayıp gülerek geçersin
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler