• 27-09-2020, 16:25:12
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    "Herkes başımıza kapitalist olmuş" daha iyiydi
  • 27-09-2020, 16:29:09
    #11
    eline mikrofon alan youtuber oluyor, aylik rahat 10 bin kazanclari var. burdan para yok diyenlere duyurulur. hem yuzunuzde gorunmuyor, bedava icerik.
  • 27-09-2020, 16:33:47
    #12
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Herkes başımıza kapitalist olmuş" daha iyiydi
    forumun contıra voltasını arıyoruz
  • 27-09-2020, 16:42:40
    #13
    Üyeliği durduruldu
    İlk başta konuşan şahsiyet nediyor ezilen insanın yanındayım be ş... Siz orda insanlara hakaret ederken neyi düşündün acaba kimse kesmeyi siyasi olarak inandırmaya çalışmasın çalışanların zaten elle tutulur hicbirseyi yok gerçekleri konuşun siyaset birtarafa gerçekleri konuşalım ve zaten Konuştuklarınız gerçekse inanan olacak ama asparagaz palavra yalan dolan lar ile kimseyi inandıramaz siniz Türkiye in geldiği nokta da belli geleceği noktada belli. İnsanların çoğunda vicdan paraya dayalı. Olmuş menfaate dayalı olmuş en basiti haytap hayvan hakları federasyonu kadın hakları federasyonu ws birçok haklar federasyonlari menfaat ve kazanç adına kurulmuş kendi menfaatleri haricinde hiçbir işe yaramayan dernekler reklam kokan haberler harici hiçbir icraatları olmayan kuruluşlar aciz diyenlerin cebinde milyarlık telefon ve keyfi sigaralar ismiyok isvar varda iş beğenmeyen insanlar var rahata hazıra alışmış insanlar var ülkesi ve vatanından milletinden önce cebini düşünen insanlar var ben size birsey söyleyim ben siyasetten anlamam ama size söyleyeceğim şeyi aykusu düşük orangutan bile anlar kılıçtar oğlu gizli akparticidir itiraz edenler olabilir ama siyasetya plan yılların projeleri var kafirin herkesin projeleri var planları var ülkenin geldiği durumu inkar edemez kimse bir patates soğan denildi yemedi şimdi virüs sonrası piyasalar bilin bakalım sırada nevar o çok sevdiğiniz met ettiğiniz Amerika Avrupa yanıyor medeniyet sembolü Avrupa yanıyor paramparça olacak her 100 yılda bir düzen değişir ve kurulur Türkiye inde artık o düzende olma vakti geldi bunu kabul etmeselerde edecekler çareleri yok yunanin şuan ki pozisyonu belli ama. Oda yemiyor yemede dedimya herkesin bir planı var bizimkiside yürürlükte ilerleyen zamanlarda bunu kabul etmek istemeyen zoruna giden Türk vatandaşları da mecbur edecek çareleri yok Türkiye artık durdurulamaz güce gidecek yada yok olacak sizin tercihiniz hangisi güç mü yoksa yok olmak mı tarafını insan kendi seçer kimsede inandırmaya çalışmasına gerekyok ben Türk'üm ve tarafım belli
  • 27-09-2020, 16:50:33
    #14
    Akaynar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk başta konuşan şahsiyet nediyor ezilen insanın yanındayım be ş... Siz orda insanlara hakaret ederken neyi düşündün acaba kimse kesmeyi siyasi olarak inandırmaya çalışmasın çalışanların zaten elle tutulur hicbirseyi yok gerçekleri konuşun siyaset birtarafa gerçekleri konuşalım ve zaten Konuştuklarınız gerçekse inanan olacak ama asparagaz palavra yalan dolan lar ile kimseyi inandıramaz siniz Türkiye in geldiği nokta da belli geleceği noktada belli. İnsanların çoğunda vicdan paraya dayalı. Olmuş menfaate dayalı olmuş en basiti haytap hayvan hakları federasyonu kadın hakları federasyonu ws birçok haklar federasyonlari menfaat ve kazanç adına kurulmuş kendi menfaatleri haricinde hiçbir işe yaramayan dernekler reklam kokan haberler harici hiçbir icraatları olmayan kuruluşlar aciz diyenlerin cebinde milyarlık telefon ve keyfi sigaralar ismiyok isvar varda iş beğenmeyen insanlar var rahata hazıra alışmış insanlar var ülkesi ve vatanından milletinden önce cebini düşünen insanlar var ben size birsey söyleyim ben siyasetten anlamam ama size söyleyeceğim şeyi aykusu düşük orangutan bile anlar kılıçtar oğlu gizli akparticidir itiraz edenler olabilir ama siyasetya plan yılların projeleri var kafirin herkesin projeleri var planları var ülkenin geldiği durumu inkar edemez kimse bir patates soğan denildi yemedi şimdi virüs sonrası piyasalar bilin bakalım sırada nevar o çok sevdiğiniz met ettiğiniz Amerika Avrupa yanıyor medeniyet sembolü Avrupa yanıyor paramparça olacak her 100 yılda bir düzen değişir ve kurulur Türkiye inde artık o düzende olma vakti geldi bunu kabul etmeselerde edecekler çareleri yok yunanin şuan ki pozisyonu belli ama. Oda yemiyor yemede dedimya herkesin bir planı var bizimkiside yürürlükte ilerleyen zamanlarda bunu kabul etmek istemeyen zoruna giden Türk vatandaşları da mecbur edecek çareleri yok Türkiye artık durdurulamaz güce gidecek yada yok olacak sizin tercihiniz hangisi güç mü yoksa yok olmak mı tarafını insan kendi seçer kimsede inandırmaya çalışmasına gerekyok ben Türk'üm ve tarafım belli
    yazıyı okurken yokuş yukarı koştum sanki hocam. bi virgül koysaydınız bi yere allah rızası için
  • 27-09-2020, 16:53:34
    #15
    Üyeliği durduruldu
    baliktasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazıyı okurken yokuş yukarı koştum sanki hocam. bi virgül koysaydınız bi yere allah rızası için
    Virgül koyunca anlayabikecekmiydin yani
  • 27-09-2020, 17:04:20
    #16
    Akaynar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Virgül koyunca anlayabikecekmiydin yani
    sataşacak başka birini bul kendine
  • 27-09-2020, 21:07:22
    #17
    baliktasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazıyı okurken yokuş yukarı koştum sanki hocam. bi virgül koysaydınız bi yere allah rızası için
    aranan contra volta bulundu galiba
  • 27-09-2020, 21:52:09
    #18
    konu sahibi mükemmel tesbit