20 Gün Çalıştım Araba Aldım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
20 Gün Çalıştım Araba Aldım
44
●
2.178
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
20 Gün Çalıştım Araba Aldım
1
2
3
4
5
26-09-2020, 11:21:13
#1
Misafir
Evet arkadaşlar sadece 20 gün çalıştım ve sonunda arabamı aldım . Allah herkese nasip etsin.
Arabam
CemaLi
,
eslao
,
Wazzup
ve
35 kişi
bunu beğendi.
38 kişi
bunu beğendi.
26-09-2020, 11:21:51
#2
onuruska
Bı tur biniyim miii
26-09-2020, 11:22:19
#3
Misafir
onuruska adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bı tur biniyim miii
Olur hocam bir şey olursa 20 gün daha çalışır bi tane daha alırım
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
26-09-2020, 11:22:31
#4
Peder
Üyeliği durduruldu
Başarılarınızın devamını dilerim
26-09-2020, 11:23:17
#5
Misafir
Kaç beygir hocam ?
26-09-2020, 11:23:29
#6
Misafir
10 gün daha çalışıp kazma kürek takviyesi yapıp kendinizi şımartın hocam
acidmax
,
Conquer0r
ve
bunu beğendi.
8 kişi
bunu beğendi.
26-09-2020, 11:23:58
#7
haber58
Üyeliği durduruldu
Allah daha iyilerini de almak nasip eder inşallah, bol çalışmak ve bol dua etmek yeterli olacaktır ...
26-09-2020, 11:24:00
#8
FHO
E-Commerce & Dropshipping
Hayırlı olsun triptonik vites hemde
26-09-2020, 11:24:01
#9
Misafir
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kaç beygir hocam ?
İtene göre değişiyor 2-3 beygire kadar çıkıyor .D
Seobaz
ve
TalhaYilmazer
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler