• 27-08-2020, 11:21:03
    #1
    ne günler di beeeee 🤣🤣🤣
  • 27-08-2020, 11:22:16
    #2
    Arkadaşlar kötü günlerdi ağlanacak halimize güleceğimiz günler değildi maalesef.
    Bu Luppo alan arkadaşın açıklamasını okudum belki doğru belki yanlış ama üzücü bir açıklamaydı.
    Umarım bu virüs bir an önce biter insanlar normale döner.
  • 27-08-2020, 11:22:18
    #3
    Bu olaylar olduğu zaman 30 ocak 31 temmuz arası askerde olmam ve hiçbirini görmemiş olma şansım 😅
  • 27-08-2020, 11:24:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Luppo alan kişiyi dalgaya alanlar 2 aydır tatildeler.
    Deniz kenarlarında iç içeler.
  • 27-08-2020, 11:24:53
    #5
    Web Tasarım ve Yazılım
    stokw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu olaylar olduğu zaman 30 ocak 31 temmuz arası askerde olmam ve hiçbirini görmemiş olma şansım 😅
    Ben hâlâ askerdeyim 😂 Son 14 gün 😁
  • 27-08-2020, 11:25:08
    #6
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Luppo alan kişiyi dalgaya alanlar 2 aydır tatildeler.
    Deniz kenarlarında iç içeler.
    Aynen bizimde en komiğimize giden o vallahi hocam Bizim buralarda kimse maske takmıyo bile o derece boşvermişlik var
  • 27-08-2020, 11:28:05
    #7
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Luppo alan kişiyi dalgaya alanlar 2 aydır tatildeler.
    Deniz kenarlarında iç içeler.
    sorsan biz tedbiri alıyoruz diye sana çemkirirler
  • 27-08-2020, 11:30:39
    #8
    stokw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu olaylar olduğu zaman 30 ocak 31 temmuz arası askerde olmam ve hiçbirini görmemiş olma şansım 😅
    Devremmm😅
  • 27-08-2020, 11:31:55
    #9
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorsan biz tedbiri alıyoruz diye sana çemkirirler
    Maske takmıyorum, bunun için para bile öderim (takmamak için). Ceza yedim 1-2 ayı geçti, hala ceza yok ortada.