İki sarışın yolda yürürken yerde bir makyaj aynası gözlerine ilişir. ilk sarışın kapağını açar ve bakar :
- Resimdeki yüz bana çok tanıdık geldi şekerim... der. Sıra ikinci sarışındadır, aynayı arkadaşının elinden çekistirir ve şöyle der :
- Tabii ki tanıdık gelecek aptal, bu benim...
Şarışının Zekâsı
9
●336
- 16-10-2008, 19:28:12Üyeliği durduruldupuhahaha tam salak oRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-10-2008, 19:36:55Salak malak amma ...medea_seo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle