• 12-10-2008, 21:10:15
    #1
    İki sarışın yolda yürürken yerde bir makyaj aynası gözlerine ilişir. ilk sarışın kapağını açar ve bakar :
    - Resimdeki yüz bana çok tanıdık geldi şekerim... der. Sıra ikinci sarışındadır, aynayı arkadaşının elinden çekistirir ve şöyle der :
    - Tabii ki tanıdık gelecek aptal, bu benim...
  • 16-10-2008, 11:13:48
    #2
    Bende bu aptal sarışınlara rastlamadım gitti
  • 16-10-2008, 14:43:22
    #3
    benim tanıdklarım genelde hep zeki olur.
  • 16-10-2008, 15:39:46
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İst. üni. edebiyat bölümünde var böyleleri.Pamuk şekerle bile kandırabilirsiniz
    Deep not : Söz meclisten dışarı + hepsi öyle değil tabii zehir gibileri de var.
  • 16-10-2008, 16:56:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    saraaşınlar kadar saf insan yoktur
  • 16-10-2008, 17:55:46
    #6
    olsun önemli olan dış güzellikleri pardon iç
  • 16-10-2008, 18:06:28
    #7
    Yuh iç güzelliği
  • 16-10-2008, 19:28:12
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Rox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aklıma Yeliz Yeşilmen geldi birden
    puhahaha tam salak o
  • 16-10-2008, 19:36:55
    #9
    medea_seo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    puhahaha tam salak o
    Salak malak amma ...