R10 Google`a Reklam Vermiş - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Google`a Reklam Vermiş
13
●
701
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
R10 Google`a Reklam Vermiş
1
2
12-08-2020, 09:12:45
#10
Yusufcuk
OzzTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kimseyi zan altında bırakmak istemiyorum o sebeple.
reklam da neden zan altında kalaımki bakın herkez normal bişey demiş bence sorun olmaz tabi yine siz bilirsiniz
12-08-2020, 09:15:34
#11
schimmel
Ben reklamın yayınlanma hakkından ziyade sansürlü reklamı merak ettim😄
12-08-2020, 09:24:33
#12
denizpolatim
Sansürü kaldırmayın bence çünkü her tıklandıkça bakiyesi gidecek reklam verenin bu şekilde gayet iyi
12-08-2020, 09:28:11
#13
dijitalartiz
Düzeltme .
12-08-2020, 21:10:27
#14
Vindicta
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Reklamı paylaşmaman iyi olmuş hocam, 10 dakika sonra durmazdı o reklam. Mantıklı bir hareket.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler