• 11-08-2020, 23:41:43
    #1
    Bir süredir koyu tema kullanıyorum. Sebastianı özledim, görünmüyor ama onun beni gördüğünü biliyorum..
    Coşkun bey koyu tema için beyaz tenli Sebastian yapmalı...

    (Yeni üyeler "ne diyor bu?" diyor. Eskilerin gözü yaşlı)
  • 11-08-2020, 23:44:02
    #2
    Yazıyı beyaz temada okuyup 2 dakikadır sebastiyanı arıyorum ekranda.
  • 11-08-2020, 23:44:22
    #3
    +rep
  • 12-08-2020, 00:46:41
    #4
    yoo bende gorunuyor hocam arada bi asagılara gidiyor gorunmuyor