• 06-08-2020, 22:25:47
    #1
    Sayın Ekonomi Bakanımız Berat Albayrak, hükümetimizin ekonomideki yeni yol haritasını açıkladı.
    Alıntıdır
  • 06-08-2020, 22:27:47
    #2
    Sağ altta gram altın 236 lira yazıyor, şu an yarım gram alınmıyor o paraya ☺️
    • wam
    • UmutcanYILDIRIM
    wam ve UmutcanYILDIRIM bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 06-08-2020, 22:32:45
    #4
    Aksam akşam iyi güldüm ))
  • 06-08-2020, 22:33:41
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağ altta gram altın 236 lira yazıyor, şu an yarım gram alınmıyor o paraya ☺️
    Evet, görselde ki "yeni ekonomi modeli" nden önce altın öyleydi hocam
  • 06-08-2020, 22:33:49
    #6
    Bu adamda çok değişik kanaldayken iktidar yanlısı tutumu vardı sosyal medyada muhalefet oldu. Değişik .
  • 06-08-2020, 22:34:48
    #7
    Şu konut faizlerini düşürüp vatandaşın son parasını elinden alıp borçlandırdılar ya; bunu ekonomi bölümlerinde ders diye okutmaları lazım.

    Bakalım fazla değil 3 ay sonra o krediler nasıl ödenecek. Bekleyip göreceğiz.
  • 06-08-2020, 22:35:05
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke sizinde r10'dan belirli süre uzak yol haritanız açıklansa.
    Neden böyle söylediğinizi anlayamadım üstadım.
    Bazı yorumlara denk geliyorum sosyal medyada, adam Dolar; 7,20 olmuş diyor ve bir alt tarafda ona cevap veren kişi @EGM @Cimer @Bimer falan yazıyor.
    Yav bu adamların hiç bir tanesi yalan-yanlış bir şey söylemiyorki.

    Bu ülkenin ekonomisi güzel yönetilmiyor. Bakın bu sitede hiç bir Allah'ın kulu: "Sn.Süleyman SOYLU işini yapamıyor, teröre karşı mücadele edemiyoruz." diye bir şey söylemiyor.
    Herkes olanı söylüyor, bu ülkenin ekonomisi iyi yönetilmiyor, bu ülkenin insanlarının paraları çar çur ediliyor, yap işlet devret sistemleriyle, Kazdağları'ndan %3 altın almak için, ülkemizin her güzelliği sömürülüyor.

    Adam doğru söylemiş, ülkemizin ekonomisi ALLAH'a emanet.

    Tamam Maide 56'yı unutmayalım, hepsinin altından kalkacağız ama

    ama, biz bunu nasıl yapacağız ? "Nasılı" konuşan bir Allah'ın kulu yok.
    Bu devletin televizyonuna, şakkadanak 10 milyar $ satalım diyen adamlar çıktığı zaman, siz o devletin kanalını arayıp, "Siz bizim aklımızla, zekamızla dalga mı geçiyorsunuz evladım" tepkisi koyulmadan, bu işler düzelmez.

    "Devlet başa, kuzgun leşe" kabulüz ama "dolar arşa" diye devamınıda biz getiriyoruz.



    https://www.youtube.com/watch?v=1w9sKWLCh4Q
  • 06-08-2020, 22:37:32
    #9
    Mart nisandan mayıs hazirandan sonra hepsi aralıktan iyi olacak