• 16-07-2020, 19:40:13
    #1
    Google'da gezerken gözüme çarptı forum adını kullanarak reklam çıkmak 10/10
  • 16-07-2020, 19:41:33
    #2
    Rokitoda var mı ki?
  • 16-07-2020, 19:41:48
    #3
    Qui non proficit, deficit
    Alsak mı aslında...
  • 16-07-2020, 19:42:16
    #4
    İlk gözüm çarptığında R10'a özel 12 adet külot diye okudum
  • 16-07-2020, 19:42:29
    #5
    https://www.sikayetvar.com/mesudiyeli biraz sıkıntılı da bir firma galiba ama...
  • 16-07-2020, 19:42:36
    #6
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rokitoda var mı ki?
    Rokito baskılı neden olmasın 😂
  • 16-07-2020, 19:42:49
    #7
    OAK
    Instagram
    2TL'ye al 5TL'ye sat..
  • 16-07-2020, 19:42:53
    #8
    Tamda ihtiyacım vardı alıyorum !
  • 16-07-2020, 19:43:25
    #9
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alsak mı aslında...
    ucuz ama sağlığa zararı olmasın petrol neticede