• 05-10-2008, 08:40:51
    #1
    merhaba dün
    1.5 YTL Sayısal Loto Oynadım Makinaya oynatım
    kesin cıkacakdı 1.5 TRİLYON ( eski para ile )
    adı bile güzeldi.
    hayallerim detacenter acmak r10 satın almak.
    sanal alemde delikanlın web sayfasını acmak daha neler nerler.
    bile bile 3 kolonun 2 site 01 bildi o kadar.
    1 bilene para niye vermiyorlarki :/
  • 05-10-2008, 08:57:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    espiriktüel Şahıs
  • 05-10-2008, 13:26:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Çok saçma bir konu -Repini attım
  • 05-10-2008, 13:39:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Tekno KAR

    senin atacağın -rep işlemez bu 1

    2. olarak burası maxigeyiq bölümün amacı saçmalak

    Dur bakalım sana benim atacağım -rep işleyecekmi
  • 05-10-2008, 13:39:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    TeknoKar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok saçma bir konu -Repini attım
    vaybe maxigeyiqe konu açmakta -rep nedeni.ne günlere geldik arkadaş
  • 05-10-2008, 13:44:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Maxigeyik bölümünün amacı nezamandan beri saçmalama ?
  • 05-10-2008, 13:52:07
    #7
    Üyeliği durduruldu
    MaxiGeyiq Bölümünün Amacı Dejarz Olmaktır

    Bırakta İnsanlar İçindeki Sevinci Neşeyi Burukluğu Rahatça Yazsın ...
  • 05-10-2008, 14:06:09
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ben burada yorum yapma hakkına sahibim benim yorumum özeleştrim seni ilgilendirmez
  • 05-10-2008, 14:30:07
    #9
    kullanıcıda benim ben acarım dün oynadım umutluydum dedim ama cıkmadı hayallerimi yazdım 1 bilene para nie vermiyorlar diyede sordum