Vatan Bilgisayar İyi Misin? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Vatan Bilgisayar İyi Misin?
17
●
641
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Vatan Bilgisayar İyi Misin?
1
2
09-07-2020, 04:17:55
#1
Aytmatov
İnternette bir ürün ararken karşıma çıktı. Sanırım Vatan sektör değişikliğine gidiyor
https://www.vatanbilgisayar.com/regatta/iclik/
Edit: şimdi farkettim spor ve outdoor kategorisine giriş yapmışlar. böyle saçma şey görmedim ben
09-07-2020, 04:21:19
#2
betlive
Demekki para var bu işte
09-07-2020, 04:21:35
#3
wawyth
Sadece internet alışverişine özel diyor zaten.
Gelip mağazada içlik satmıyor.
09-07-2020, 04:22:10
#4
rowCount
don atlet satışlarımız başlamıştır... Vatan ta ta tann
09-07-2020, 04:23:00
#5
Pablo61
Çiçekçi bilgisayar satar bilgisayarcı içlik!
Artık herkes herşeyci.
09-07-2020, 04:26:14
#6
CHMedya
Üyeliği durduruldu
ilginç
09-07-2020, 05:02:58
#7
EnesTr
normal piyasanın 300-400 TL daha fazla fiyatına telefon satıyorlar
iflas bayrakları gözüküyor gibi
09-07-2020, 05:08:32
#8
Kodsar
Kiğılı'nın tuvalet kağıdı sattığı yerde Vatan'ın sattığı içlik çok daha masumdur...
09-07-2020, 05:17:04
#9
tanselkahraman
Üyeliği durduruldu
Pc başında saatlerce oturan arkadaşların rahatlığı için hizmet aslında arkadaşlar
normal kullanıcıya don yayıncıya kot modellerimiz mevcut gibi :P
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler