• 03-11-2006, 23:18:35
    #1
    - pardon hocam sende skin - faithfulness var mı?
    - p*rno var abi ister misin?
    - yok saol istemez...*
    - sarışın var esmer var abi...
    - müzik arıyorum müzik!!!
    - abi onlarda da müzik var.

    -abi kapışma var mı sende??
    -kapışma yokta, almanlar vividler falan var... hani el altından çıkarayım mı?

    -abi sibel kekilli nin altın ayı alan p*rno filmi var mı?
    -yok. istersen civcivli var ondan veriyim.

    -abi gripin geldi mi?
    -biz ilaç satmıyoruz.
    -abi ben müzik albümü olarak şey ettiydim.
    -ben yabancı albüm satmıyorum.
    -peki abi...

    -abi, dün aldığım fifa cdsinin içinden izzet yıldızhan çıktı.
    - dinle sen de, iyidir o!
    - ?

    -will smith var mi?
    -dalga mi geciosun?
    -nasi yani? haa var yani?
    -git olum simitci orda tövbe tövbe....
    -(bisey diyemeden uzaklasilir)

    -muse var mı?
    -hö ?!?!
    -muse muse
    -gel kardeşim (bir eli de omzuma attı samimiyet baabında) bak bunların hepsi müzik, seç beğen al.
    -sağolasın abi.

    - iced earth var mı abi..?
    - bir sorayım kardeş.. selamiii, ice 4 var mı lannn?!


    - tupac resurrection var mi?
    - nee? ereksiyon mu?
    - anan anan..


    - halka vaarmı sizde?
    -yok.
    (1 hafta sonra)
    -merhaba...halka geldi mi ?
    -yok ..gelmedi da...
    (1 hafta sonra)
    -iyi günler abi halka geldimi
    -yook gelmedii...
    ( cd tezgahta görülür)
    -e abi gelmiş işte... niye yok diyosun ?
    -ha sen çember diyosuuun...var o var...
    -???

    - sims 2 geldi mi abi?
    -simithski simitski. dur bakaım şuraya
    -yok sims2 sims2
    -heee tıhe simiths mı? al abla?
    -yok abi oyun diyorum sims diyorum 2 diyorum
    -e ne aratıyosun karrrrdeşiim o zaman simitihs diyosun (cdleri düzeltir) alalaal
    -hasbinallaaaah

    abi sizde red hot chili peppers varmı?
    - ney?
    - red hot chili pepers abi ...
    - haa .. lan hüsamettin .. hiişştt hüsamm ... la hüsoo bizde red hot khillii peypirs varmı lan ?
    - olacaktı abi ..
    - mümkünse californication var...
    - la hüsoo kaliforniyayı ver la kaliforniyayııı ...

    - kolay gelsin, kapıdaki düşman var mı?
    - yok birader ama istersen ***** var... kapında düşmanın olur.
    - ?

    -abi bomfunk mc s var mı?
    -ney?
    -bomfunk mc s...
    -yok kardeşim cd satıyoruz biz!
    -peki abi...

    - gemide varmı?
    - gemide var , teknede var, sahilde var abi ....
    - peki

    abi, smashing machines var mi?
    - yok be guzelim, dun bitti yarin yine getiririz..

    - abi microcosmos var mi?
    - selahattin lan mikrogazoz var mi bizde?
    - bosver abi kactim ben.

    - iyi gunler, mental ray var mi?
    - yok be abi. ama max 3 var, yeni geldi.
    (oha adam biliyo lan dedirten $ok diyalogdur, saygi duymak gerekir.)

    -usta nasıl bunun çekimi
    -ben izledim devede nin aynisi
    -(hadi canım sende)

    -office 2000 var mı abi?
    -var koçum buyur.
    (sene 1999 aylardan temmuz dur ve soru dalgasına sorulmuştur)

    -abi p*rnolar bunlar mi?
    -bak aralarinda hayvanli var, sen seversin.
    -nasi yani?!?!?!

    - ac/dc var mı?
    - ne sidisi?
    - ac/dc
    - ha eysi disi

    abi 1984 var mı?
    - 84 var 85 var 86 var...
    - hö?!?

    -iced earth var mi ?
    -yok be abim dördü gelmedi daha bize...

    - abi program var, mp3 var. istermisin?
    - yok sağol.
    - (hafiften sesini kısarak) abi p*rno var.
    - yok sağol..

    - abi esaretin bedeli* var mı?
    - *****lar şu tarafta.

    -radiohead in son cd si var mı?
    -yok ya o. radyo be$ var, caiptal hits var, number one volume be$ de geldi..
    -hı yok, neyse..

    - push the tempo var mı?
    - ? huş dı pempo? o yok

    - divx var mı?
    - nasıl abi?
    - divx diyorum...
    - haaaaa.... ooo * kalmadı abi, haftaya bir daha uğra, gelmiş olur. matrix var ama istersen.
    - neyse!

    arkadaşla film bakarken yaşlı bi amca geldi tezgahtara sordu
    -e şey hayvanlı varmı?
    -humm bi dk amcacım(2 tezgah ileriye bağırır). lan selooo hayvanlı varmı hayvanlı amca istiyor.
    mekan: sinanpaşa önü;

    -arkada$: abi eiffel 65 (eyfel sixty five) varmı?
    -satıcı: o yoh yegenim ama $urada eiffel 65 (eyfel altmı$ be$), ondan verelim...

    -kült filmler var mı?
    -sen de mi kürtsün abi?memleket?
    -yok kült film dedim...
    -abi bi de kürt filmi satarsak bizi oyarlar burda.
    -peki.kolay gelsin...
  • 03-11-2006, 23:20:56
    #2
    daha fazla geyik konusu açmasan iyi olur webmaster forumundasın
  • 03-11-2006, 23:22:09
    #3
    bende farkındayım da hep iş iş olmaz di mi,eğlenin biraz,zaten bitti geyikler..
  • 04-11-2006, 16:08:39
    #4
    Daha önce okumuştum nostalji oldu saolasın
  • 04-11-2006, 16:39:01
    #5
    Evet burda görüldüğü ve hepimizin yaşadığı gibi, bu işlerle hiç uğraşmayan daha önemlisi bilmeyen insanların piyasayı elinde tutması garip değil mi? -Hayır burası Türkiye