100 Webmastere Bayram Harçlıgı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
100 Webmastere Bayram Harçlıgı
5
●
229
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
100 Webmastere Bayram Harçlıgı
30-09-2008, 09:12:34
#1
dennishan
Üyeliği durduruldu
Bugun İçimden Geldi 100 Tane WebMastere Bayram Harçlıgı Verecegim
Gece Surf Yapip Siteleri Dolaşacagım Zaman Gecirecegim.
O Kadar Zaman Gecirecegim Eşek Degiliz Ya Cıkarken Bir Reklama Tıklarım artık
30-09-2008, 13:00:00
#2
DerbedeL
Allah razı olsun. Tık atanların çok olsun
30-09-2008, 13:22:55
#3
BUGRAHANN
Hoş bi' olay değil , hani öyle görünse bile reklam vereni zarara uğratıyorsun.. Bu da ne kadar ahlaki bi' tutum tartışılır..
Bknz :
Kaş yapayım derken göz çıkartmak.
30-09-2008, 13:30:15
#4
Ment
EFT hesabımı veriyim ?
ona tıklat
30-09-2008, 13:38:54
#5
TheConqueror
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaş 100 kere tıklayıp sorna diycek alın size harçlık
Bunun yerine 10 kişiye 10 ytl felan ver
30-09-2008, 16:42:43
#6
HazarHizmet
saol abi
paypal var verirmisin bana olmadı babamın iş bankası hesapı var bi aktar be abi :P
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler