• 08-06-2020, 14:34:40
    #1
    İlk defa gördüm güzel çalışma Herkese o anda mı geliyor?
  • 08-06-2020, 14:35:54
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ekranda gezen 1 pixel boyutunda bir nokta var dikkat ederseniz görürsünüz o imlecinize denk gelir ise ekranınızda herşeye seni yazdım herşeyi sana yazdım yazısı çıkar ve kalpler yükselir, fantastik bir özelliktir
  • 08-06-2020, 14:36:43
    #3
    bize gece 3 gibi gelip kulağımıza fısıldıyor. sana farklı saattemi geldi yoksa? eyvah!
  • 08-06-2020, 14:37:16
    #4
    Benim de bunu ilk defa gördüm diye açıldığını gördüğüm bilmem kaçıncı konu
  • 08-06-2020, 14:37:39
    #5
    Şu konulara gelip, "Sebastian yine iş başında " yazmaya bayılıyorum.
    Sebastian yine iş başında
  • 08-06-2020, 14:38:57
    #6
    desweep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekranda gezen 1 pixel boyutunda bir nokta var dikkat ederseniz görürsünüz o imlecinize denk gelir ise ekranınızda herşeye seni yazdım herşeyi sana yazdım yazısı çıkar ve kalpler yükselir, fantastik bir özelliktir
    cok goruyorum o mesajı ama dedıgınızı bır goremedım
  • 08-06-2020, 14:40:56
    #7
    Normal tema yaparsanız daha rahat görürsünüz.