• 27-09-2008, 00:34:21
    #10
    17
    Oy Oy Kızlar Mesajlarıma Cevap Verin narino

    O: nasıl yane ya benim için kavga edionuz vay beee
    B:evet ama sen bise demedin teklifime ?
    Cevapını Bir'an Önce Bekliyorum
    Merve :/
    -
    BarCode
    ben sikayetciyim ama arkadaslık siteleri bu kadar güzel kız koymamalılar.
  • 27-09-2008, 00:36:43
    #11
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17
    Oy Oy Kızlar Mesajlarıma Cevap Verin narino
    O: nasıl yane ya benim için kavga edionuz vay beee
    B:evet ama sen bise demedin teklifime ?
    Cevapını Bir'an Önce Bekliyorum
    Merve :/
    -
    BarCode
    ben sikayetciyim ama arkadaslık siteleri bu kadar güzel kız koymamalılar.
    Ben 16 yaşında olmama rağmen yani ben bile bazen r10 + 18 olsun diyorum.Böyle saçma konular açılmaz.

    @Güzel kızlar olmazsa o siteye kim girer
  • 27-09-2008, 00:38:35
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Şıpsevdi misin bilader, başına bela alırsın, her gördüğüne aşık oluyorsan ooo
  • 27-09-2008, 00:40:50
    #13
    konuya bak ya... rep olayı olsaydı -rep verirdim ama kalktı sen verdim say
  • 27-09-2008, 00:42:40
    #14
    Gecer merak etme yasindan dolayi oluyodur
  • 27-09-2008, 00:43:50
    #15
    Tipik "ergenlik" ya da "ergenlik sonrası gelişim" belirtileri.
  • 27-09-2008, 00:44:40
    #16
    Üyeliği durduruldu
    bence arkadasın yaş ile alakalı olarak kızlarla yakından alakası olması normal.. beni 15 yasında görcektiniz sizzz.. hehe
  • 27-09-2008, 00:45:13
    #17
    Üyeliği durduruldu
    gnydgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tipik "ergenlik" ya da "ergenlik sonrası gelişim" belirtileri.
    onayladım!! bunu kastetmiştim bi onceki mesajımda
  • 27-09-2008, 00:48:23
    #18
    Üyeliği durduruldu
    10 tane dandirik aşk yasıcaqına (ask bile denmez ama) 1 tane ömür boyu yasa