• 26-09-2008, 13:16:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar geçen gün viva tv de geziniyodum 300 bilmem kaça gönder ramazanda sizi uyandıralım diyolar (üstelik haftalık 24 kontur ) ehehehe sanki cep telefonunda alarm yok puahahah hiç olmasa bi saat vardır onun alarmını kurarsın ehuhehyuh
  • 26-09-2008, 14:07:26
    #2
    uuu Yorum Yok uuuuu
  • 26-09-2008, 20:11:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Adamlar Abartmış
  • 26-09-2008, 21:42:42
    #4
    sen bana 1 dolar ver ben her aksam msn'den sana titresim atarım bunun gibi oda
  • 26-09-2008, 21:44:01
    #5
    ben yarı kontöre uyandırırım
  • 26-09-2008, 22:31:41
    #6
    yuh yaw:d haftalık 80 kontöre uyandırma sevisi.. :d arayıp uyandıralımm:d
  • 27-09-2008, 00:34:59
    #7
    miletti nası şe yapacaklarını şaşırdılar demekki hakkaten var düşenler olmasa adamlar nie böyle saçma bi teklif yapsın ey allamm sen bu servisi kullananlara akıl fikir ver..
  • 27-09-2008, 00:36:36
    #8
    ben bunu bedava yapıyorum okulda ki hocalarım bilene diyor bazen kaldır beni diye xD