Arkadaşlar geçen gün viva tv de geziniyodum 300 bilmem kaça gönder ramazanda sizi uyandıralım diyolar (üstelik haftalık 24 kontur ) ehehehe sanki cep telefonunda alarm yok puahahah hiç olmasa bi saat vardır onun alarmını kurarsın ehuhehyuh
miletti nası şe yapacaklarını şaşırdılar demekki hakkaten var düşenler olmasa adamlar nie böyle saçma bi teklif yapsın ey allamm sen bu servisi kullananlara akıl fikir ver..