• 24-05-2020, 03:50:28
    #1
    Bayram ile ilgili anısı olan paylaşabilir mi? Eminim çok güzel anılar vardır. Gülelim biraz serotonin iyidir,candır😂

    ilk olarak ben başlım.Bayramın ilk günü amcamdan aldığım paranın sahte oldugunu öğrenmemle “ böyle amcamı olur ya “ dediğim o gün anladım ki anne ve baba gerisi yalan😻 Allah başımızdan eksik etmesin🙏🏽
  • 24-05-2020, 03:51:14
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dedem alzaymirdi 4 kere bayram hsrçligi aldim.
  • 24-05-2020, 03:51:35
    #3
    wBack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dedem alzaymirdi 4 kere bayram hsrçligi aldim.
    Efsanelerden😹
  • 24-05-2020, 03:53:04
    #4
    wBack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dedem alzaymirdi 4 kere bayram hsrçligi aldim.
    hocam sende de var galiba unutup her foruma yazıyorsun bunu
  • 24-05-2020, 03:53:38
    #5
    Eray59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sende de var galiba unutup her foruma yazıyorsun bunu
    İyiydi 🙈