"Re 10" mu? "Ar 10" mu? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
"Re 10" mu? "Ar 10" mu?
101
●
2.136
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
"Re 10" mu? "Ar 10" mu?
1
2
3
4
5
6
11
Son
18-05-2020, 18:53:25
#1
AhmetCakmak0
Siz nasıl telaffuz ediyorsunuz arkadaşlar? Bence AR 10 çok daha güzel oturuyor ağza
18-05-2020, 18:53:55
#2
bcnn
Re10 😆
18-05-2020, 18:53:56
#3
teknobizdeyiz
Ar 10 fakat re 10 doğrusu diye düşünüyorum
18-05-2020, 18:54:03
#4
redav
Re 10 alıştık
18-05-2020, 18:54:13
#5
HostWrite
Re 10
18-05-2020, 18:54:29
#6
zgrmeister
Üyeliği durduruldu
Arten
18-05-2020, 18:54:47
#7
Feelix
aron
18-05-2020, 18:55:18
#8
XantibieN
Üyeliği durduruldu
Ronaldinho 10
18-05-2020, 18:55:33
#9
Misafir
cristiano ronaldol 10
1
2
3
4
5
6
11
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler