• 18-05-2020, 18:55:57
    #10
    ar ingilizce söyleniyorda neden 10 on diye söylenir ki . ya arten dir yada re10
  • 18-05-2020, 18:56:01
    #11
    10 AR diyede olabilir
  • 18-05-2020, 18:56:19
    #12
    Re-on
  • 18-05-2020, 18:56:19
    #13
    10 yaşındaki kardeşim ar10'a girmişsin yine derken ben re10dayım diyorum
  • 18-05-2020, 18:56:27
    #14
    R'yi AR diye okuyup 10'u ON diye okumak Tam bir Türk işi
    RE ON
  • 18-05-2020, 18:56:54
    #15
    Ar ten hocam 😂
  • 18-05-2020, 18:56:56
    #16
    ron
  • 18-05-2020, 18:57:16
    #17
    Kategori Moderatörü
    Re10
  • 18-05-2020, 18:57:24
    #18
    Aronet