"Re 10" mu? "Ar 10" mu? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
"Re 10" mu? "Ar 10" mu?
101
●
2.136
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
"Re 10" mu? "Ar 10" mu?
1
2
3
4
5
6
7
Son
18-05-2020, 18:55:57
#10
Dreambeauty
ar ingilizce söyleniyorda neden 10 on diye söylenir ki . ya arten dir yada re10
18-05-2020, 18:56:01
#11
TheHypnosis
10 AR diyede olabilir
18-05-2020, 18:56:19
#12
Ogu2
Re-on
18-05-2020, 18:56:19
#13
BatuHan00
10 yaşındaki kardeşim ar10'a girmişsin yine derken ben re10dayım diyorum
18-05-2020, 18:56:27
#14
Bizon
R'yi AR diye okuyup 10'u ON diye okumak
Tam bir Türk işi
RE ON
18-05-2020, 18:56:54
#15
cakirilker
Ar ten hocam 😂
18-05-2020, 18:56:56
#16
nizips
ron
18-05-2020, 18:57:16
#17
SrdL
Kategori Moderatörü
Re10
18-05-2020, 18:57:24
#18
Ahmed
Aronet
1
2
3
4
5
6
7
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler