• 18-05-2020, 18:55:56
    #10
    18. saniyeden sonra ceyhun mu diyo bana mı öyle geliyo?
  • 18-05-2020, 18:56:03
    #11
    Çok güzel olmuş hocam, bir daha olmasın
  • 18-05-2020, 18:57:42
    #12
    standart bir r10 kullanıcsının sesi aşağı yukarı böyledir
  • 18-05-2020, 18:57:51
    #13
    teacherdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam keşke tesbih çekeydin sevaba girerdim. bi tesbih de 99 boncuk var. 10 defa dönerdin
    kendi sesimle yapaccak kadar kafayı yemedim henüz
  • 18-05-2020, 19:05:04
    #14
    L10 gibi demişsin üstad, zikir çekeydin daha iyiydi
  • 18-05-2020, 19:10:15
    #15
    Chiaroscuro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    L10 gibi demişsin üstad, zikir çekeydin daha iyiydi
    maxigeyikte uygun olmaz robot ses ile makarasına yaptım