Kimi dinliyorsunuz
212
●6.542
- 29-10-2006, 10:47:19Misafir
- 29-10-2006, 12:28:27Üyeliği durduruldu
- 29-10-2006, 13:19:04Üyeliği durdurulduhahahaha onu görmemiştim dolby harbiden almak lazımGreedyMemory adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 29-10-2006, 18:16:15Üyeliği durdurulduSon günlerde biraz nobran gördüm senideli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

sibel alaş : Adam ve Böye dünyanın..
indirelim bakalım
Bi de Dolby Digital'miş.