• 27-10-2006, 15:02:19
    #10
    Üyeliği durduruldu
    sonunda eŞŞek olduğunu kabul etti zaten hayvanlara bu kadar merakı olan birisi anca eŞŞek olur bu arada o adamda xfatihx bunu ilk kez burada açıklıyorum
  • 27-10-2006, 15:47:01
    #11
    adamın dötü nie açıkyaw adamda istiyor gibi
  • 27-10-2006, 15:59:57
    #12
    Üyeliği durduruldu
    şimdi bizim fatihin acil tuvaleti gelmiş,boş tarlayı görmüş lan şurada 5 dakka rahatlim demiş,işini hallettiği sırada tabii eşşekte bunu kesiyor. tam fatih işini halletmiş kalkacak eşek harekete geçiyor,fatih durumun vehametini anlıyor kaçmaya çalışıyor,ama eşşek azmış nasıl kaçabilir? sonundada olanlar oluyor
  • 28-10-2006, 18:32:46
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Son sahnede acı bi' feryat var, ulan acıdım adama ağlıyor bi' de (:
  • 02-11-2006, 10:55:48
    #14
    ikinci linkte kızın durumu kaçışı çok komik ayrıca ilki çok saçma nasıl bir eşek bir adamı zorla yane saçma oğlu saçma