Bedeli askerlik böylemi 😂 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bedeli askerlik böylemi 😂
6
●
248
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bedeli askerlik böylemi 😂
11-05-2020, 23:53:37
#1
zenginmedya
Üyeliği durduruldu
https://www.instagram.com/p/B-O1LguH...d=alskqqfpcowq
11-05-2020, 23:54:43
#2
Diyarbekir
Keskee gittik ilk dört gün tuvalete gidemedim sonradan pis alisiyorsun ama hiçbir şey temizlik vs umrunda olmuyor
11-05-2020, 23:55:34
#3
razor94
1 yıl boyunca yedek subay olarak görev yaptım 4 bedelli celbi eğittim. Aşağı yukarı böyle
11-05-2020, 23:58:51
#4
denizugurlu
Üyeliği durduruldu
18 ay bedelli yaptim şükür
12-05-2020, 00:09:22
#5
onuraysu
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
öyle öyleee
çok güzel okşanıyor başın hatta bazen tuğgeneral geliyor bi buse konduruyor ki o sersemlikle aloooo babaaa beni burdan alın diyorsun
12-05-2020, 07:16:18
#6
ComPuter_DoctoR
Tuğgeneral kaldırmadığı zamanlar nöbete gitmiyordum :/
12-05-2020, 16:17:00
#7
redkral34
he gidi günler hey yan gelip yatma devrin kaçırdık 18 ay yaptık millet şimdi 6 aya isyan ediyor gelde ölme
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler