• 19-09-2008, 05:32:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yanlış Telefona Verilen Cevaplar



    aloo
    - selmayla görüşecektim
    - Yok güzelim. dünyayı kurtarmaya gitti. Son aldığı iş süpermeni aşmış da.
    - ……………
    ………………………… ……….
    - aloo
    - Kemal evde mi?
    - yok canım evde. Bu ülkede hayat yok dedi, bastı uzaya gitti.
    - ………………..
    ………………………… …………
    - aloo
    - Şermin sen misin?
    - Bilmem ki. Bi dakka bekleyin aynaya bakıp geliyim.
    - honk…
    ………………………… …………
    - aloo
    - Suat nerede?
    - Valla en son başbakanla görüşmeye gidiyorum dedi. Bi tımarhaneye bak istersen.
    ………………………… ………….
    - aloo
    - Sedat yok mu?
    - Sabah bi sarışınla otele girerken görülmüş. Daha çıkmamışlar.
    - ühüüüü. alçaaaakkk.
    ………………………… ………….
    - aloo
    - Kadir evde mi?
    - Yok kardeş. Son gördüğümde dua ediyodu, bir baktık uçmuş.
    - Yaaaaaaaaaaa.
    ………………………… …………..
    - Aloo
    - Naci evde mi ?
    - Evde ( ÇAAAT! )
    - Alo alo
    - diit diit diit
    ………………………… …………..
    - Alo Kamil abi evde mi ?
    - Evde körolacasıca hala bi iş bulamadı Allah’ın cezası,
    - Ee ben sonra aryım yenge
    ………………………… .
    - Alo Muzaffer bey evdemi
    - Buyrun benim
    - Selam dünyalı biz dostuz, ehehu
    - ulan genemi siz
    ………………………… .
    - Alo Mustafa beyle görüşebilirmiyiz ?
    - Kim arıyodu
    - FBI !
    ………………………… .
    - Alo Mehmet ordamı acaba
    - Evet
    - Hımm peki Cavit ordamı
    - Evet oda burada
    - Peki Kenan ordamı
    - Evet, beyefendi dalgamı geçiyosunuz siz
    - Suphi ?
    - (ÇAAAT!) diit diit diit
    ………………………
    - Alo Muratla görüşebilirmiyim ?
    - Bilmem daha önce hiç denedinizmi
    ………………………
    - Alo Şeyda orada mı ?
    - Hayır
    - Neden ?
    - Bilmem
    - Ama orada olmalı
    - Ama yok
    - Eminmisiniz ?
    - Hayır adım Hülya.
    - Çok iğrençsiniz biliyomusunuz
    - Biliyorum, başka soru
    - Yaş kaç Hülya ?
    - 8 buçuk ama bir ay sonra 9 olucam
    - (ÇAAAT!) diit diit dii…
  • 19-09-2008, 05:57:16
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    süper
  • 19-09-2008, 06:12:20
    #3
    Annem evi arar,

    - Oğlum evdemisin ?
    +
  • 19-09-2008, 07:06:12
    #4
    en sonuncusu superdi
  • 19-09-2008, 07:12:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hehehe güzel diyaloglar
  • 19-09-2008, 11:19:53
    #6
    Ben bi keresinde yanlış arayan adama sorduğu kişi Tokat'a gitti demiştim sonra adama 1 saat telefonda açıklama yapmak zorunda kaldım.Adam niye dalga geçiyon diye 1 saat kafamı ütüledi.