• 08-05-2020, 20:50:50
    #1







    Seri kızgın atın
  • 08-05-2020, 20:52:09
    #2
    Yorum yok 😩
  • 08-05-2020, 20:52:16
    #3
    Biz ekran kartı alamazken adamlar ekran kartlarını işlemcileri parçalıyor. Boyle bir nesil var .
  • 08-05-2020, 20:52:23
    #4
    fanları temizledikten sonra işlemci kilidini açmayı unutunca benim işlemcide o hale gelmişti 😢
  • 08-05-2020, 20:52:35
    #5
    allah korusun
  • 08-05-2020, 20:52:49
    #6
    Üyeliği durduruldu
    En çok ekran kartına üzüldüm..
  • 08-05-2020, 20:54:43
    #7
    Ekran güzelmiş hocam. Markası ney kaç inç o.
  • 08-05-2020, 20:54:54
    #8
    Feci güldüm
  • 08-05-2020, 21:00:10
    #9