Sizi sinir etmeye geldim.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizi sinir etmeye geldim..
9
●
251
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Sizi sinir etmeye geldim..
1
2
08-05-2020, 20:50:50
#1
AnyLock
Seri kızgın atın
08-05-2020, 20:52:09
#2
ytkeskin
Yorum yok 😩
08-05-2020, 20:52:16
#3
mirarus
Biz ekran kartı alamazken adamlar ekran kartlarını işlemcileri parçalıyor. Boyle bir nesil var .
08-05-2020, 20:52:23
#4
oquzhane
fanları temizledikten sonra işlemci kilidini açmayı unutunca benim işlemcide o hale gelmişti 😢
08-05-2020, 20:52:35
#5
UzmanDC
allah korusun
08-05-2020, 20:52:49
#6
Polan
Üyeliği durduruldu
En çok ekran kartına üzüldüm..
08-05-2020, 20:54:43
#7
Aglamaz
Ekran güzelmiş hocam. Markası ney kaç inç o.
08-05-2020, 20:54:54
#8
CenkOnsoy
Feci güldüm
08-05-2020, 21:00:10
#9
AeroCS
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler