Çok Komik Geldi Bu Post Paylaşayım Dedim :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çok Komik Geldi Bu Post Paylaşayım Dedim :)
3
●
197
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Çok Komik Geldi Bu Post Paylaşayım Dedim :)
08-05-2020, 07:11:32
#1
ferhatpetek
Facebook gruplarında küçük webmaster kardeşlerimizin kendi aralarındaki diyologlarına şahit oluyorsunuz gülmemek elde değil 😁😁😁 gelecek nesiller tehlikeli olacak 😁
Bu Posta Gelen Yorum
)
08-05-2020, 07:13:43
#2
Ogu2
Ufak bir tebessüm
08-05-2020, 07:42:47
#3
ArenAjans
😅😅 bizim Facebook grubu da bunlarla dolu
08-05-2020, 12:53:54
#4
Arshlenth
Aramızdan ayrılanlar
kahkaha tufanına hoş bulduk 😂
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler