• 26-10-2006, 15:17:12
    #10
    21 yaşının gerektiği kadar zeka yok sanırım sende oyuzden ağlamaya başla
  • 26-10-2006, 15:22:43
    #11
    k2an adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    21 yaşının gerektiği kadar zeka yok sanırım sende oyuzden ağlamaya başla
    +1907
    çocuk parkı sandı burayı heralde
  • 26-10-2006, 15:24:17
    #12
    Benim yerimede git sen al o bileti.
  • 26-10-2006, 15:25:21
    #13
    Misafir
    açtıgına açacağına pişman oldu nie bu kadar tepki veriyorsunuz site onunsa haklısınızda