• 03-05-2020, 23:21:59
    #1
    Unlu mamüller ruhsatı alıp evden imalata başlamayı düşünüyoruz ailecek, o kadar geliştirdik artık kendimizi. Evde ekmek, poğaca, simit, pide, kurabiye yemekten gına geldi artık, hiç olmazsa gelir de elde ederiz, tabi evden imalatı fırıncılar federasyonu nasıl karşılar bilemiyorum forumda aynı durumda olanlar illa ki vardır. bitsin artık bu çile.
  • 03-05-2020, 23:22:42
    #2
    Mecburuz valla sabretmemiz lazım
  • 03-05-2020, 23:23:00
    #3
    Platin üye
    hocam simit nasıl oluyor ev ortamında annemde aynı bu şekilde hergün birşeyler yoğuruyor ancak simit denemedik varsa bildiğiniz bir tarif alırız bir dal
  • 03-05-2020, 23:23:18
    #4
    Sakın gaza gelip pastane falan açmaya kalkmayın.
  • 03-05-2020, 23:24:06
    #5
    Güzel sektör. Ban derdi yok. Tık Başı az verdi olayı yok. 😂
  • 03-05-2020, 23:24:19
    #6
    fırıncı dayağı yemekte var neticede eski usul devam
  • 03-05-2020, 23:24:20
    #7
    sebzeyi meyveyi eti dışardan alıp,ekmeği evde yapmak garip

    ben hala marketten alıyorum ekmeği,bence siz youtube kanalı açın,ordan gelir elde edebilirsiniz
  • 03-05-2020, 23:24:24
    #8
    İyi işte kadınlar farklı yemekler yapmaya alıştılar
  • 03-05-2020, 23:24:35
    #9
    Ev hamur koktu hocam 😂