Unlu mamüller ruhsatı alıp evden imalata başlamayı düşünüyoruz ailecek, o kadar geliştirdik artık kendimizi. Evde ekmek, poğaca, simit, pide, kurabiye yemekten gına geldi artık, hiç olmazsa gelir de elde ederiz, tabi evden imalatı fırıncılar federasyonu nasıl karşılar bilemiyorum forumda aynı durumda olanlar illa ki vardır. bitsin artık bu çile.