• 25-04-2020, 18:26:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    BİRAZ TEBESSÜM
    Sadece 65 yaş üstüler deneyebilir!
    Bir dostum 70 yaşında, bu korona sebebiyle uygulanan sokağa çıkma yasağından çok bunalmış. Bulduğu çareyi anlatıyor:
    "Yahu, ben yıllardır yürümeye alışmışım evde oturamıyorum, patlayacağım, sonuçta bir çıkar yol buldum.
    Bizim evin adresini yazdım, cebime koydum.
    Şimdi ne zaman canım isterse çıkıyorum. Epeyce yürüyorum. Bir zaman sonra polisler çeviriyorlar, adımı soruyorlar. Bilmiyorum diyorum.
    Üstümü arayıp cebime koyduğum notu buluyorlar. Notta “dikkat Alzheimer hastasıdır" yazıyor ve altında da adresim. Zaten epey yorulmuşum. Polis arabasıyla eve dönüyorum.
  • 25-04-2020, 18:30:20
    #2
    İyiymiş
  • 25-04-2020, 18:30:23
    #3
    Bana bu neden çok mantıklı geldiii 😂
  • 25-04-2020, 18:32:30
    #4
    güzelmiş...
  • 25-04-2020, 18:32:45
    #5
    Yanınada corona için bir not iliştirsin amca, “ sevgili virüs 65 yaş üstüyüm, eger yakalanırsam sağ çıkmama ihtimalim çok yüksek, Oyüzden beni es geçebilirmisin. Sırf alışkanlıklarımdan 1-2 ay vazgecemediğim için toplum sağlığı ve kendi sağlımı riske attığımı biliyorum özür dilerim”
  • 25-04-2020, 18:36:11
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yaz kızım, devlet memuruna yalan atmak, devlet memurunu oyalamak, işini yapmasını engellemek, sokağa çıkma yasağını delmek vb. gibi suçlardan dolayı cezalı bulunmuştur.
  • 25-04-2020, 18:36:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    fena
  • 25-04-2020, 18:42:06
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kardeşim biz çıkıyorsak kimse çıkmasın mecbur olmadık sürece bir yerden kapar hastalığı başkasına bulaştırır onca kişinin vebalini almak istiyorsa çıksınlar dışarı.
  • 25-04-2020, 19:00:27
    #9
    İyiydi bu👏