• 14-09-2008, 12:26:13
    #10
    Bence Geri Dön..
  • 14-09-2008, 13:16:17
    #11
    Aynı olay benim başıma gelmişti Bende yufka yürekliyim dayanamadım kabul etmiştim. Fazla uzun sürmedi ama ömrü
  • 15-09-2008, 16:49:52
    #12
    Bu 4-5 aylık süre zarfında bir başkası olmamışsa kız arkadaşın için (ayrıca güveniyorsan) geri dönmende fayda var.
  • 15-09-2008, 18:11:39
    #13
    4-5 aya bağlı herşey.
    Hakediyorsa dön. Yani ilerde keşke deme iyiki de!
  • 15-09-2008, 18:12:44
    #14
    aynen yasamana devam et..Aldiris bile etme bence...
  • 15-09-2008, 22:51:22
    #15
    tekrar başlarsanız , aynı sorunlarla büyük ihtimalle yine karşılaşacaksınız.
    düşün tart, senin için ne kadar degerli, o varken nasıldın, onun yokluğunda nasıldın, hayatındaki yerini ölç. senin için önemliyse yeniden başlayın derim.
    aksi halde bırak böyle devam et, düzenini bozma.

    ek olarak, başlasanız da , tekrar ayrılmanız muhtemel gibi.
  • 15-09-2008, 22:55:20
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Bencede Geri Dön. Kız İlk Seni Sevmiyordum Dediğinde Sana Kızdığı İçin Söylemiştir Büyük İhtimal İle...
  • 15-09-2008, 23:07:05
    #17
    Üyeliği durduruldu
    evet şimdi sürekli bunu söylüyor o zaman benden ayrıldığına çok kızdım o yüzden söyledim diyor
  • 16-09-2008, 23:21:27
    #18
    Ben olsam dönerdim saftrik olduğum için hemen kanardım.ama kanılmaması taraftarıyım