• 04-04-2020, 19:52:30
    #1
    Herkese merhabalar, Bir dizinin sadece 7 bölümünü izleyeceğim. Öğrenciyim 7 bölüm içinde 20 Lira vermek istemedim. Elinde olan son bir iki günü kalıp yenilemeyi düşünmeyen arkadaşlar varsa verebilirler mi ?
  • 04-04-2020, 20:05:43
    #2
    Yardımcı olabilirim
  • 15-04-2020, 02:14:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Var ise bende talibim.