• 21-03-2020, 17:07:08
    #1
    kuzum şimdi oynicaktı ama gidemiyoruz malesef
  • 21-03-2020, 17:09:41
    #2
    Maşallah ilerleyen günler de artık insallah.
  • 21-03-2020, 17:11:49
    #3
    Maşallah hocam hayal etmesi bile güzel
  • 21-03-2020, 17:12:57
    #4
    Qui non proficit, deficit
    Yazık ya 😂
  • 21-03-2020, 17:13:48
    #5
    Allah sağlık sıhhat versin gerisi bir şekilde yoluna girer
  • 21-03-2020, 22:43:25
    #6
    Çok sıkıldılar evde hocam napcaz bilmiyorum.
  • 21-03-2020, 22:45:36
    #7
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sıkıldılar evde hocam napcaz bilmiyorum.
    allah büyüktür derdi veren dermanı da verir.
  • 21-03-2020, 22:46:38
    #8
    Bizimki de evde "parka parka" diyerek dolanıyor. Balkona salıncak alacağım artık.
  • 21-03-2020, 22:49:10
    #9
    düz adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizimki de evde "parka parka" diyerek dolanıyor. Balkona salıncak alacağım artık.
    benimki park diyemiyor itta diyor nerden öğrendiyse evde salıncağı var aslında onda sallanıyor ama çocuk işde illa dışarı çıkıcak