• 25-02-2020, 21:48:40
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhabalar, 1 yıllık tatil hakkım var bu hakkı nasıl kullansam bilemedim ?
    tatildeyim..
  • 25-02-2020, 22:11:03
    #2
    Gezebildiğiniz kadar gezin derdim de corona yüzünden yemiyor açıkçası
  • 26-02-2020, 20:59:26
    #3
    Beni alın hocam